Tutorial - Nail Art #2 - Nude and Butterflys

By Unknown - mai 17, 2017

In sfarsit a venit vremea pentru un nou tutorial legat de nail art .
Si de data aceasta mi-a iesit putin stangaci , dar lucrez intens pe partea de perfectionare . Nu uitati ca astept cu drag sfaturile voastre .

De data aceasta am ales sa-mi fac manichiura intr-o nuanta deschisa . Un bej  . Nu am vrut ceva incarcat asa ca modelul l-am aplicat pe o singura unghie . Si de data aceasta am apelat la stamoula , dar am ales un model simplu cu un fluturas si am folosit oja de culoare neagra .  Pentru un plus de stralucire am aplicat si sclipici fin , alb cu reflexii .

A iesit cam asa ...


Cu scuzele de rigoare pentru cuticulele nehridratate si faptul ca nu am apucat sa curat oja din jurul unghiei . Deh , ma grabeam !
Iata produsele pe care le-am folosit pentru a realiza aceasta manichiura .

* S.he Stylezone Nail Hardener ( magazin DM )
* Lac de unghii Maybelline Colorama 60 seconds - Nuanta 254 Latte
* Oja stampila Opoola - Neagra -
* Matrita metalica - STZ 45 
* Stampila unghii
* Sclipici unghii alb
* Pensula - Set 7 pensule
* S.he Stylezone - Gel-Like'n ultra stay (magazinele DM )



Si bineinteles videoclipul .

  • Share:

You Might Also Like

0 comentarii