Unghiile mele arata groaznic

By Unknown - aprilie 20, 2017

Va spuneam in postarea anterioara ca unghiile mele trec printr-o pasa proasta . Ei bine , nu am mintit , din contra am fost draguta cand m-am exprimat asa . Ele arata groaznic . Recunosc in mare parte este vina mea , le-am cam neglijat in ultima vreme .
Scopul acestei postari , nu este de a va oripila , ci de a incerca alaturi de voi sa-mi recuperez sanatatea si stralucirea unghiilor mele . Accept cu mare drag , atat sfaturi cat si critici .
Unghiile mele sunt fragie , lipsite de stralucire , deshidrate si se exfoliaza foarte usor .
Am folosit tratamentul de la Evelin 8 in 1 . Din pacate nu am reusit sa ma tin de el in totalitate , motiv pentru care nu am vazut prea mari rezultate . Acum trebuie sa iau o pauza de 1 luna si sa repet tratamentul .
Acum imi aplic Uleiul pentru intarirea unghiilor de la Kallos . Am inceput sa beau mai multa apa , pentru ca unghiile mele sunt si deshidratate . De asemenea , in fiecare seara inainte de somn , imi aplic o crema de maini . Vreau sa incerc si cateva tratamente preparate in casa .
Abia astept sa am din nou unghiile frumoase .
Va voi tine la curent cu evolutia lor si cu ceea ce fac pentru a avea unghii sanatoase si frumoase . Poate mai sunt fete care trec prin aceste lucruri si nu stiti ce sa mai faceti . De aceea m-am hotarat sa realizez aceasta postare .
Si acum sa va ingrozesc putin ...
Asa aratau unghiile mele , inainte sa le curat si sa le dau o forma cat de cat...


Si asa arata dupa . Nu e mare diferenta , nu ?


Nu obisnuesc sa-mi tai cuticulele , le imping . Din pacate acum sunt prea uscate pentru a capata o forma frumoasa .
Nu uitati ca astept sfaturile voastre , poate stiti voi un tratament miraculos .

  • Share:

You Might Also Like

0 comentarii