Mini Haul - Okazii.ro ( Video )

By Unknown - aprilie 26, 2017

Pana la urma m-am hotarat sa filmez acest videoclip . Este primul de videoclip si imi cer scuze pentru aventualele stangacii . Va astept cu mare drag cu sfaturi , pareri , critici .
Va vorbesc putin despre cateva produse achizitionate de pe Okazii.ro . Nu este pentru prima data , cand imi comand din acest magazin , motiv pentru care vi-l recomand cu drag . Comercializeaza produse de calitate la preturi mici .
Magazinul de pe Okazii il gasiti AICI . Blogul ei se numeste : Boutique produse unghii ( Fancy Nail Art ) . Pagina de Facebook o puteti vizita AICI .
Zilele trecute am descoperit ca are atat pagina de Facebook cat si blog si ca pe acestea 2 are mai multe produse decat in magazinul de pe Okazii .
Nu o sa o mai lungesc cu vorba . Iata ce produse mi-am cumparat :



Set 7 pensule unghii manichiura gel UV nail art - 16 Ron
Set 3 pensule fir lung pentru unghii manichiura nail art - 5 Ron
Matrita metalica pentru unghii Placuta mica Model AP 20 - 5 Ron
Tatuaj transfer pe baza de apa sticker pentru decorare unghii Full tip 020 - 2 Ron
Tatuaj transfer pe baza de apa sticker pentru decorare unghii Full tip 011 - 2 Ron
Set 10 decoratiuni aurii fluturi mari pentru unghii nail art manichiura - 1 Ron

Mail multe detalii despre aceste produse gasiti in videoclipul de mai jos :


  • Share:

You Might Also Like

0 comentarii