Cumparaturi Lidl

By Unknown - mai 03, 2017

Daca ma urmariti pe Instagram , deja stiti ca zilele trecute am fost in Lidl cu scopul de a-mi cumpara Dozolvantul pentru lacul de unghii si pana la urma am plecat cu inca 2 produse .
Stateam eu frumusel la casa si imi asteptam randul . Am profitat de faptul ca cel mic era linistit si scanam dulciurile expuse la casa . Tot acolo aveau si cateva produse cosmetice , printre care si lacuri de unghii .
Nu m-am putut abtine asa ca am luat 2 , mai ales ca erau doar 6 lei . Nuantele sunt Peach si Banana .
Cea galbena are foarte putin sidef .



Inca nu le-am testat rezistenta , dar am aplicat putin pe unghii . Nunatele sunt foarte frumoase , se aplica usor , au o textura lichida . Tot ce pot sa spun este ca nu sunt foarte pigmentate , clar e nevoie de 2 straturi pentru ca nuanta sa devina uniforma .

Mai erau si alte nuante foarte dragute , insa m-am limitat la aceastea pentru ca unele semananu cu ceea ce aveam acasa deja .
Va recomand sa va grabiti daca va plac , am obsertvat ca se vand destul de repede

Ati incercat aceste lacuri de unghii ? Ce parere aveti ?

P.S. In urmatorul tutorial , lacul de unghii galben o sa fie in centrul atentiei .

  • Share:

You Might Also Like

0 comentarii