Nail Art - Model 1 - Shades of Blue ( video )

By Unknown - mai 03, 2017

Pana la urma mi-am luat inima in dinti si am filmat primu meu tutorial legat de nail art .
Nu a iesit exact cum imi doream , mai am de muncit mult la acest capitol , dar cu rabdare treci marea . Eu sper din suflet sa va placa si sa ma ajuti cu sfaturi pentru a deveni din ce in ce mai buna .
Nici manichiura nu este una foarte reusita...



Am ales nuante si albastru si am folosit stampila . Nu o sa va plictisesc cu prea multe detalii despre cum am procedat pentru ca o sa va lamuriti vizionand videoclipul de mai jos .

Majoritatea produselor folosite in acest videoclip se gasesc in hypermarketuri sau magazine ce comercializeaza produse pentru manichiura . De asemenea ele pot fi achizitionate online . Iata linkurile :
Din pacate eu am ramas fara top coat , motiv pentru care am folosit o baza , dar nu va recomand acest lucru . De asemenea folositi un buretel pentru fondul de ten , degradeul iese mult mai frumos cu astfel de buretei .

Astept cu drag parerile voastre . 

  • Share:

You Might Also Like

0 comentarii