Tendinte manichiura 2017

By Unknown - mai 15, 2017

Buna fetelor,
In primul rand vreau sa va cer scuze pentru absenta mea din ultimele zile, dar nu prea am fost in stare sa postez. Va spun doar atat , incepand de azi revin in forta .
Ei bine , azi vreau sa va vorbesc putin despre tendintile in manichiura de anul acesta,asta daca nu le-ai aflat deja.
Am tot cautat si am adunat toate informatiile necesare pentru a face un articol scurt si la obiect. Am urmarit foarte multe tutriale de nail art si am ajuns la o concluzie .


  • Se poarta motivele geometrice

Diversele forme pictate pe unghii par sa le dea un aspect sofisticat. Daca ai indemanare te poti folosi doar de o pensula , daca esti mai putin indemanatica poti folosi sabloanele. Foloseste culori in constrast si incearca sa pastrezi totul cat mai minimalist.

sursa foto : www.designtrends.com

  • Transparente

Am vazut des acest gen de manichiura in tutoriale. Anumite portiuni de unghii sunt acoperite doar de un lac transparent , si nu ma refer la french.

sursa foto : pinterest


  • Linii fine in jurul cuticulelor sau tatuaje 

Da , stiu , acest tip de manichiura deja este la mare cautare. Arata tare bine. Atentie insa ,liniile trebuie sa fie foarte finute si colorile trebuie sa se combine armonios. De asemenea se poarta si pictura pe degete , in jurul degetelor . Interesant , zic eu




  • Stilul ombre

Cand vine vorba de unghii , stilul ombre a fost si este la moda. Personal imi place la nebunie. Ai nevoie doar de un buretel pentru fondul de ten sau o pensula pentru ombre si putina inspiratie in alegerea culorilor.

sursa foto : www.askideas.com



  • Nuante pastelate

Da,nuantele pastelate inca raman in tendinte. Se poata in special nuantele de roz pudrat , bleu , bej. Sincer , au inceput sa-mi placa si mie aceste nuante.

sursa foto : pinterest



  • Un altfel de french

Cu toate ca french-ul clasic ramane unul dintre cele mai iubite tipuri de manichiura , anul acesta se poarta french-uri un pic mai sofisticate. Te poti inspira de la nail artisti celebri sau poti crea propriul model.

sursa foto : pinterest



  •  2 maini , 2 culori

Da , poate ca pare ciudat , insa anul acesta se poarta o culoare pe o mana , o alta culoare pe cealalta mana. Din nou , alege nuante in constrat.


sursa foto : paintbox



  • Alb negru

Se poarta combinatia de alb cu negru , sau poti alege si nude. O combinatie de culori pe care o ador cand vine vorba de manichiura.

sursa foto :www.inkyournail.com


  • Nuante metalice

Nuantele metalice au fost in trend si anul trecut , dar raman si anul acesta. Daca foloseste aceste nuante iti recomand sa nu incarci prea mult unghii cu diverse accesori. Pastreaza-le cat mai simple si elegante.

sursa foto : pinterest



  • Aspect de marmura

Ador acest tip de manichiura , l-am incercat si am ramas placut impresionata. In plus se fac foarte usor , cu toate ca nu pare. La baza acestei manichiuri sta tehnica water marble.

sursa foto : pinterest


  •  Rosu si nude

Nuantele de rosu si nude raman si ele mare cautare. De fapt nici aceste culori nu ar trebui sa lipseasca din colectia noastra de lacuri de unghii.

sursa foto : pinterest



  • Sclipiri

Sclipiciul , strasurile , lacurile sau pigmentii cu aspect holografic , mermaid sunt inca la mare cautare. De asemenea manichiura cu aspect de oglinda este inca in tendinte.

sursa foto : pinterest



  • 3D

Cu toate ca a fost senzatia iernii , manichiura 3D ramane inca in tendinte. Nu este una din preferatele mele,insa pot spune ca este destul de interesanta.

sursa foto : pinterest



  • Efect de sticla sparta

Un alt stil apreciat de multe fete , este efcectul de sticla sparta .

sursa foto : www.littlethings.com
Daca mai sunt si alte tipuri de manichiura pe care le-am ratat , va rog sa-mi atrageti atentia printr-un comentariu . Anul acesta se pare ca avem un mic bum cand vine vorba de nail art .

  • Share:

You Might Also Like

0 comentarii